با حضور مسئولان شهرداری مشهد، سند همکاری شهرداری مشهد با پیام رسان داخلی گپ رونمایی شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 07 July 2018

به گزارش تابناک : محمدجواد رجائیان ظهر امروز در آئین رونمایی از سند همکاری پیام‌رسان گپ و شهرداری مشهد اظهار داشت: در راستای خدمات هوشمند شهری به دنبال این هستیم که بستر و پلت‌فرم مناسبی را فراهم کنیم تا بتواند عرضه مطلوبی را برای شهروندان داشته باشد.

وی افزود: بخش‌های مختلفی از بسترهای رسمی شهرداری در فضای مجازی و رسانه‌های پرمخاطب است که یکی از این بسترها پیام‌رسان‌ها است که می‌توانیم با شهروندان در ارتباط باشیم.

رجائیان یادآور شد: در ارزیابی که از پیام رسان‌ها انجام شد، معدود پیام رسان‌هایی بودند که امکانات مورد نظر شهرداری مشهد را داشتند اما پیام‌رسان «گپ» در ایجاد ساختارهای تعاملی با کاربر مناسب بود که انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امیدواریم این حوزه در کشور رونق بگیرد و مشهد به عنوان الگو کشوری در هوشمندسازی شهری قرار بگیرد.

در ادامه مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام رسان گپ اظهار داشت: گپ به‌عنوان زیرساخت، امکاناتی را می‌تواند فراهم کند که خدماتی که مردم از پرتال‌های مختلف فقط شاید یکبار از آن مجبور به استفاده باشند را در گپ به صورت یکجا می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: مذاکرات با چند شهرداری را شروع کرده بودیم و خوشحالیم که شروع این همکاری از شهر مشهد اتفاق افتاد و امیدواریم که پیام‌رسان گپ به عنوان یک پروژه مشهدی شروعی برای کارآفرینی و استارت‌آپ‌پروری در مشهد باشد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار