در معاملات بورس هفته گذشته فارس ۸۲ میلیون ۱۰۹ هزار سهم داد و ستد شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 07 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس فارس تعداد ۸۲ میلیون ۱۰۹ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۷۹ میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۲۳۷ شرکت است، افزود: ۳۵ درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

ترابیان با بیان اینکه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در دوره مورد نظر در مجموع برای ۱۷۲ نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی بیان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های کمباین سازی ایران، پارس خودرو و بانک دی با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پتروشیمی غدیر، ذوب آاهن اصفهان و پتروشیمی شازند با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان اظهار داشت: همچنین سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، توسعه معادن روی ایران و توسعه صنعتی و معدنی صبا نور یشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های سرمایه گذاری ساختمان ایران، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید و صنایع و معادن احیا سپاهان با یشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۷۵ واحد کاهش و به عدد ۱۱۲۴۹ رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار