در پی انتشار خبر پیوستن ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به یوونتوس،ارزش سهام این باشگاه ایتالیایی 160 میلیون یورو افزایش یافت.
کد خبر: ۶۲۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 06 July 2018

به گزارش تابناک : انتشار خبر پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس باعث شده است ارزش سهام این باشگاه در طول سه روز  22 درصد ، معادل 160 میلیون یورو افزایش یابد.

آاس در گزارش خود اعلام کرده است قرارداد 100 میلیون یورویی ستاره رئال مادرید با یوونتوس شنبه انجام خواهد شد،و سئوالی که برای بسیاری مطرح است این است که یوونتوس چگونه می خواهد از پس دستمزد بالای رونالدو برآید.

دستمزد پیشنهادی یووه به رونالدو 30 میلیون یورو خالص در سال است که قبل از کسر مالیات 60 میلیون یورو در سال برآورد می شود، اما از چند روز گذشته نشانه های خوبی در بازار بورس  دیده شده است.

بر اساس گزارش «کالچو ا فینانزا» (Calcio e Finanza ) ارزش سهام یوونتوس در سه روز 22 درصد افزایش یافته است، یعنی سرمایه باشگاه از 665 میلیون یورو به 825 میلیون یورو رسیده است.

علاوه بر این برخی از شرکت های دیگر در مجموعه خانواده آنیلی (رئیس باشگاه یوونتوس) به پرداخت حقوق و دستمزد رونالدو کمک خواهند کرد.
هلدینک «اکسور» متعلق به خانواده آنیلی، سهام فراری،جیپ و فیات را در اختیار دارد.
مدیاست مدعی است رونالدو می تواند به چهره جهانی فراری تبدیل شود که همین مسئله می تواند خارج از چارچوب دستمزد یووه سالانه 20 میلیون یورو برای او درآمد داشته باشد.
از سوی دیگر یک اقتصاد دان ایتالیایی معتقد است رونالدو می تواند سالانه 50 میلیون یورو عاید باشگاه تورینی بکند.
میشل آنگلو ورنا، می گوید: به نظر می رسد که یوونتوس 19 میلیون محصول و خدمات را با مارک تجاری خود به فروش می رساند .اما باشگاه هایی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید و بارسلونا چهار یا پنج برابر بیشتر از اینها فروش می کنند."

"یوونتوس هم باید پیشرفت کند و به سطح بالاتری ارتقا یابد .آمدن رونالدو نشانه ی این است که این اتفاق در حال افتادن است.

"اگر قرار باشد  آنها قبل از کسر مالیات 60 میلیون یورو به رونالدو پرداخت کنند، درآمدشان حدود 50 میلیون یورو افزایش خواهد داشت."

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار