معاون اجتماعي پليس استان کرمان از تمامی شهروندان، دستگاه ها و متوليان فرهنگی و اجتماعي خواست به امر سالم سازی تفرجگاه ها توجه كنند.
کد خبر: ۶۲۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 04 July 2018

كوروش احمديوسفي معاون اجتماعی پليس استان کرمان با ابراز نگراني از شيوع استعمال قليان در اماكن عمومي از تمامی شهروندان، دستگاه ها و متوليان فرهنگی و اجتماعي خواست به امر سالم سازی تفرجگاه ها توجه كنند.

وی در اين خصوص گفت: همزمان با شروع فصل تابستان حضور شهروندان در اماكن تفريحي و پارك ها نيز مضاعف شده و ترددها نيز در اماكن و معابر بيشتر مي شود.

وی افزود : اماكن تفريحي مكان هائي هستند كه با هزينه و انجام زحمات گسترده، با گل و گياه و ساير امكانات زيباسازي شده تا بمنظور رفاه و ارتقاء سلامتي و نشاط عموم مورد استفاده قرار بگيرند اما گاهي در اين اماكن شاهد مسائلي هستيم كه كاملا به زيان سلامت فردي و اجتماعي همگان است.

وی بیان کرد : بهتر است بدانيم قليان دروازه ورود به اعتياد و سرآغاز مصرف ساير مواد دخاني است اما اين موضوع واقعا ناديده گرفته مي شود.

احمد یوسفی گفت : يكي از موثرترين راهكارها در مواجهه با اين پديده در وهله اول پرهيز جدي خودمان از گرايش به آن و ساير مواد افيوني و سپس تذكر به اطرافيانمان با استفاده از امر و نهي زباني است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار