رئیس هیئت کونگ فوی خراسان‌رضوی گفت: با وجود کمک‌های ارگان‌ها هنوز این هیئت به دلیل فقدان اسپانسر با مشکل کمبود بودجه مواجه است، در صورت وجود اسپانسر هیئت کمیت و کیفیت برنامه‌های خود را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 03 July 2018

به گزارش تابناک : قربان اعظمی خراسان رضوی اظهار داشت: از دو سال و سه ماه گذشته ریاست هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی را عهده گرفتم، این هیئت امور مختلفی را انجام داده که از آنها می‌توان به برگزاری دو دوره مسابقات استانی، اعزام بانوان به مسابقات کشوری کرمان و کسب مقام و سوم در این رقابت‌ها از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد.

رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان رضوی در ادامه اقدامات سال 97 گفت: برگزاری کلاس‌های استاژ داوری، اعزام داوران به سایر نقاط کشور، برگزاری یک دوره کلاس مربی‌گری درجه سه در ایام مبارک رمضان و نظایر آنها نیز از اقدامات هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی از ابتدای سال تاکنون بوده است.

اعظمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هفته جاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشور و انتخابی فدراسیون کونگ‌فو در بخش بانوان برگزار می‌شود، همچنین مسابقات مذکور در بخش آقایان در هفته آتی شکل می‌گیرد، علاوه بر آن، به تازگی هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی در حال آماده سازی برای فراخوان به کلاس داوری درجه دو است.

وی تصریح کرد: فدراسیون کونگ‌فو و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هیئت کونگ‌فوی استان حمایت می‌کنند و از مشارکت‌های خود دریغ نمی‌کنند اما با وجود کمک‌های ارگان‌ها هنوز این هیئت به دلیل فقدان اسپانسر با مشکل کمبود بودجه مواجه است، در صورت وجود اسپانسر هیئت کمیت و کیفیت برنامه‌های خود را افزایش می‌دهد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار