رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: معتقدیم باید دولت و مجلس آرایش جنگ اقتصادی در کشور بگیرند.
کد خبر: ۶۲۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 03 July 2018

به گزارش تابناک : پورابراهیمی با اشاره به ورود مجلس برای حل مشکلات اقتصادی گفت: در مجلس کمیته ضد تحریم تشکیل شده و آقای دکتر حسین زاده بحرینی مسئولیت این کمیته را بر عهده دارد و با همکاری مرکز پژوهش ها و نمایندگان مجلس و نمایندگان بخش خصوصی مثل اتاق بازرگانی و اتاق اصناف، در حال تدوین برنامه های ضد تحریمی هستند که البته بخشی از این برنامه های ضد تحریم محرمانه خواهد بود و در اجرا مشخص می شود اما بخشی از این برنامه ها قابل تبیین و تشریح است.

وی اظهارداشت: بجز راهکارهای کلان، موضوعات ضد تحریم را نیز بررسی می کنیم و معتقدیم باید آرایش جنگ اقتصادی در کشور بگیریم. خوشبختانه آقای رئیس جمهور بعد از تاخیر چند ساله، شرایط جنگ اقتصادی را تبیین کردند. کابینه را نیز فراخواندند، اگرچه این اقدام با تاخیر انجام شد اما از آن استقبال می کنیم. امیدواریم این نگاه ور رویکرد در بدنه بنشیند و ارکان کارشناسی قوه مجریه نیز در فضای حل مشکلات قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در بازه زمانی چندین ماهه که فشار تحریم ها افزایش می یابد با برنامه ریزی دقیق بر مشکلات فائق بیاییم. معتقدیم اگر دولت با همین فراخوانی که آقای رئیس جمهور گفتند پای کار بیاید و با توجه به فضای همکاری در مجلس و قوه قضائیه و تشکیل شورای هماهنگی قوا و همراهی مردم با کمترین هزینه در این جنگ نابرابر اقتصادی به فضل الهی پیروز خواهیم شد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار