شهردار نیشابور گفت: ماهیانه 4 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم و این در صورتی است که 900 نیروی مازاد در شهرداری نیشابور حضور دارند.
کد خبر: ۶۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدعباس حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهرداری یک نهاد خدمتگزار است و مردم باید با شهرداری تعامل داشته باشند، چون تنها در این صورت است که شهرداری می‌تواند در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی موفق باشد.

وی ادامه داد: شهردار نیشابور حدود 15 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و سازمان‌های تابعه شهرداری دارد که انشاالله تا پایان فصل کار تسویه می‌شود.

حسینی با بیان این مطلب که شهرداری نیشابور با کمبود اعتبار مواجه است، گفت: این بحث همیشه مدنظر است که دولت به طور کلی شهرداری‌ها را رها کرده و بحث خودکفایی شهرداری 100 درصدی شده و ما نمی‌توانیم هیچ توقعی از دولت داشته باشیم، بنابراین تمام اتکای ما به مردم است.

شهردار نیشابور تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده شهرداری نیشابور 36 میلیارد تومان کسری بودجه دارد و این چالش بزرگی بوده که تقریبا یک سوم بودجه ما را در بر می‌گیرد و اگر یک حساب سر انگشتی کنیم، حداقل ما تقریبا 4 ماه در سال نباید هیچ کار عمرانی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهروندان نیشابوری از شهرداری انتظار خدمت دارند، گفت: متاسفانه 900 نیروی مازاد در بدنه شهرداری نیشابور وجود دارد که ماهیانه 4 میلیارد تومان حقوق به آنها پرداخت می‌شود و تامین این حقوق برای شهرداری بسیار سنگین است.

حسینی با بیان این مطلب که باید نسبت به چابک و کوچک شدن شهرداری نیشابور اقدامات لازم صورت گیرد، گفت: من دنبال تدبیر هستم تا نسبت به ساماندهی این نیروها اهتمام کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار