مسئول توسعه حمل و نقل پاک شهرداری یزد از آغاز بكار نمایشگاه «هوای پاک» برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا اول تیرماه در راستای توسعه حمل و نقل پاک داير خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 20 June 2018

«مهدی شهریاری» اظهار كرد: این نمایشگاه كه با مشارکت بخش خصوصی و دولتي در محل دائمی نمایشگاه‌های استان داير شده است، تا اول تیرماه از ساعت 17 تا 22 پذيراي عموم علاقمندان است.

وی افزود: در این نمایشگاه انواع دوچرخه‌ها و پاک‌روها مانند اسکوتر، ماشین‌ها و ون برقی، دوچرخه هیبریدی، موتورسیکلت‌های برقی و لوازم جانبی آنها در معرض ديد و فروش نقدي و اقساطي علاقمندان قرار گرفته است.

شهرياري به فعاليت‌هاي فرهنگ‌سازی براي ترويج استفاده از دوچرخه و حمل و نقل پاک در اين نمايشگاه نيز اشاره كرد و گفت: شهرداري يزد نيز در قالب غرفه‌اي در اين نمايشگاه، اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌هاي دوچرخه‌سواری و فرهنگ ترافیک موتورسیکلت‌های برقی و مواردي از اين قبيل خواهد كرد.

دبیر برگزاری نمایشگاه «هوای پاک» از برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه نيز برگزاري مسابقه دوچرخه‌سواری کودکان، حرکات نمایشی و برگزاري کارناوال اسکیت‌سواران، دوچرخه‌سواران و موتورسواران در راستای توسعه حمل و نقل پاک در یزد را يادآور شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار