مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: در راستای حمایت از خوداشتغالی و تامین مالی طرحهای اشتغالزای خانگی حجم تسهیلات امسال استان در این بخش به میزان 100 میلیارد ریال افزایش یافت.
کد خبر: ۶۲۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 18 June 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ شکوه میرشاهی افزود: پارسال تسهیلات مشاغل خانگی برای خراسان رضوی 540 میلیارد ریال بود اما امسال تسهیلات در این بخش به 640 میلیارد ریال رسید.
وی ادامه داد: امسال تسهیلات مشاغل خانگی از طریق هشت بانک عامل در خراسان رضوی توزیع می شود که بانک ملی به میزان 186 میلیارد ریال بیشترین سهم پرداختی تسهیلات را در بین سایر بانکها دارد.
او گفت: پارسال از محل جذب تسهیلات مشاغل خانگی برای 9 هزار و 285 نفر در خراسان رضوی شغل ایجاد شد که این میزان 16 برابر تعهد اشتغال استان در این بخش بود و منجر به کسب رتبه نخست در کشور شد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی افزود: شرایط پرداخت این تسهیلات همانند سال گذشته است و بانکهای عامل موظف هستند، نسبت به جذب و پرداخت 100 درصدی سهمیه ابلاغی اقدام کنند.
وی همچنین از افزایش سقف پرداختی طرحهای متقاضی تسهیلات در کمیته های فنی شهرستانی خراسان رضوی به میزان 10 میلیارد ریال خبر و ادامه داد: با موافقت استاندار خراسان رضوی کمیته های فنی شهرستانها می توانند طرحهای متقاضی تسهیلات تا سقف 10 میلیارد ریال را از طریق 'سامانه کارا' در کمیته های فنی شهرستانی تایید کنند.
وی گفت: پیش از این سقف میزان پرداختی برای طرحهای متقاضی تسهیلات در کمیته های فنی شهرستانی 2.5 میلیارد ریال بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار