رییس شبکه جهانی جامعه ایمن عنوان کرد:
رییس شبکه جهانی جامعه ایمن گفت: تلاش می کنیم حضور فعال بخش‌ خصوصی در حوزه توسعه و گسترش ایمنی شهرها را داشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 18 June 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ گلبرند شونبری ظهر یکشنبه در دیدار با شهردار مشهد اظهارکرد:در شبکه جهانی جامعه ایمن حدود ۴۰۰ شهر عضو هستند که در آنها بیش از ۱۰۰میلیون نفر زندگی می‌کنند و در این میان مشارکت شهرهای بزرگی مانند مشهد در طرح ها بسیار مهم است.

وی افزود:در بسیاری از جوامع مردم در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های مربوط به ایمنی منفعل نیستند و در کارها مشارکت می‌کنند. ما شبکه بزرگی از متخصصان حرفه‌ای از سرتاسر دنیا در اختیار داریم، همانند کشور ژاپن وسایر نقاط و این بستگی که به چه میزان از ما خدمات بخواهید و آمادگی استفاده از تجربیات این کشورها را داشته باشید.

رییس شبکه جهانی جامعه ایمن بیان کرد: مشهد شهری مذهبی است که زائران زیادی برای زیارت به مشهد می‌آیند و این فرصت مناسبی است تا موضوعات جامعه ایمن را به این افراد انتقال داده شود تا بدانند کارکردن در یک جامعه ایمن چگونه است.

شونبری خاطرنشان کرد:خوشبختانه فعالیت‌هایی که در مشهد نیز انجام شده میزان مرگ و جراحت بر اثر تصادفات حدود ۲۵ درصد کاهش داشته که در این مسیر بخش‌های خصوصی و دولتی نیز مشارکت داشته‌اند.

وی گفت: برای جامعه ایمن هفت شاخص شامل، سالمندان، معلولان، فعالیت‌های بین بخشی و مشارکت آنها، ارزیابی عملکرد، ثبت حوادث سوانح وصدمات داریم که همه جوامع با این شاخص‌ها سنجیده می‌شوند و حضور در جامعه ایمن امکان مناسبی را برای حضور فعال بخش‌های خصوصی در حوزه توسعه و گسترش ایمنی شهرها ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار