مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هفت هزار و 892 واحد مسکن مهر که ساخت آنها بر عهده تعاونیها است در شهرهای جدید این استان نیمه تمام مانده لذا ادامه کار ساخت نیمی از این واحدها به انبوه سازان واگذار می شود.
کد خبر: ۶۲۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 18 June 2018

به گزارش تابناک : اسماعیل سلطانخواه روز دوشنبه افزود: 38 هزار و 880 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی توسط له تعاونیها در حال ساخت است که 23 هزار واحد آن در گلبهار و 494 واحد در شهرجدید بینالود قرار دارد. کار ساخت بیشتر واحدهای مربوط به شهرجدید گلبهار به پایان رسیده است. 
وی ادامه داد: تاکنون مرحله نازک کاری 15 هزار و 600 واحد مسکن مهر تعاونیهای گلبهار به پایان رسیده و حدود چهار هزار واحد دیگر که به دلایل مختلف کم کار شمرده می شوند طی یک تفاهم سه جانبه با بانک مسکن، انبوه ساز و نماینده شرکت شهرهای جدید واگذار و کار ساخت آنها دنبال می شود.
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هفته ای یکبار طی نشستی با حضور نماینده استانداری، راه و شهرسازی، تعاونیها و انبوه سازان موضوع واحدهای نیمه تمام و کم کار بررسی می شود تا هر چه زودتر کار ساخت آنها به پایان برسد.
وی افزود: واحدهای مسکن مهر بینالود هم برای تعیین تکلیف خود منتظر اعتبار شرکت شهرهای جدید است تا این واحدها را خریداری کند و از این راه پول اعضا پرداخت شود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار