رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی قم خبر داد و‌ گفت: این دوره از مسابقات در رده سنی خردسالان و نونهالان از مردادماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 17 June 2018

به گزارش تابناک قم محمدقاسم عموئیان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان چهار دوره مسابقات پینگ‌پنگ با عنوان جام رمضان در رده‌های سنی مختلف برگزار کردیم.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: شب گذشته نیز یک دوره مسابقه انتخابی تیم استان با حضور ورزشکاران بسیار زیادی به‌صورت آزاد به انجام رسید تا برترین افراد این رقابت‌ها در ترکیب تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.

وی گفت: پس از ‌پایان بازی‌ها محمد حسینی، میلاد عباسی، پویا وفایی و امیرحسین فغانی عناوین برتر را تصاحب کرده و در ترکیب تیم بزرگسالان استان جای گرفتند.

عموئیان درباره تیم بزرگسالان استان قم‌ عنوان کرد: بر اساس تقویم مسابقات فدراسیون پینگ‌پنگ، رقابت‌های قهرمانی کشور در پایان تیرماه به میزبانی استان مرکزی برگزار خواهد شد و تیم قم در این مسابقات جهت رقابت با حریفان دست به راکت می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم بیان کرد: در روز گذشته نیز سید علی سجادیان در مسابقات شش‌جانبه خرم‌آباد توانست با شکست تمامی حریفان مدال طلا این رشته را کسب کند.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی قم خبر داد و‌ تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رده سنی خردسالان و نونهالان از مردادماه به میزبانی استان قم برگزار میشود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار