دروازه‌بان سابق فوتبال ایران گفت: اینکه می‌گویند امیرعابدزاده شانس بازی در جام جهانی را دارد از ذهن‌ها دور کنید، قطعا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 13 June 2018

به گزارش تابناک : محمد محمدی در رابطه با بازی اول تیم ملی ایران که روز جمعه مقابل مراکش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در هر تورنمنتی مثل جام جهانی بازی اول همیشه حساس و کسب امتیاز خیلی مهم است. تیم ملی ایران در بازی مقابل مراکش بازی نسبتا راحت‌تری را نسبت به 2 بازی دیگر دارد. درواقع امید بیشتری به کسب امتیاز مقابل مراکش داریم همانطور که مراکشی‌ها چنین نگاهی را به بازی اول مقابل تیم ملی ایران دارند. هر 2 تیم می‌دانند که 2 بازی بعدی‌شان مقابل اسپانیا و پرتغال بسیار سخت است و امتیاز گرفتن از این دو تیم کار آسانی نیست.

وی افزود: خوشبختانه کی‌روش هنوز دست خودش را برای ترکیب اصلی رو نکرده به جز دروازه‌بان که مشخص است. احتمالا او در جام جهانی چند سورپرایز را به همراه خواهد داشت. کی‌روش همیشه نشان داده که در چیدن ترکیب تیمش مبهم عمل و حریفان را سردرگم می‌کند. درست است ترکیب ایران تا حدودی برای همه مشخص است، ولی همانطور که گفتم سرمربی تیم ملی هیچ وقت دستش را مقابل حریفان رو نمی‌کند.

دروازه‌بان سابق فوتبال ایران در رابطه با اینکه تیم ملی ایران 2 بار مقابل تیم‌های آفریقایی در جام جهانی قرار گرفته و هر دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده، گفت:2 بازی که ما مقابل 2 تیم آفریقایی آنگولا و نیجریه داشتیم کاملا متفاوت نسبت به بازی با مراکش خواهد بود. آن دو تیم از نظر قدرت‌بندی حرف اول را می‌زدند و ما با یک روش خاصی مقابل آن‌ها قرار گرفتیم، اما تیم ملی مراکش بازیکنانش در اروپا رشد کرده و با فوتبال روز اروپا آشنا هستند. بازی مقابل این تیم به مراتب سخت‌تر از دو بازی مقابل آنگولا و نیجریه خواهد بود.

محمدی ادامه داد: شما اگر دقت کرده باشید چهار سال پیش بعد از بازی با نیجریه ما در بازی مقابل آرژانتین چقدر خوب بازی کردیم و آبرومندانه شکست خوردیم. مردم هم دنبال همین هستند، آنها دوست دارند تیم ملی کشورمان در جام جهانی بازی آبرومندانه و خوب داشته باشند. ما در یک گروه سخت قرارگرفته‌ایم و باید منطقی به این قضیه نگاه کنیم که دو تیم پرقدرت اروپایی و مدعی قهرمانی یعنی اسپانیا و پرتغال در گروه‌مان قرار دارند. هرچه که هست ما باید دنبال یک بازی آبرومند باشیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید کی‌روش با توجه به صحبت‌هایی که انجام دادید، همیشه دنبال سورپرایز است، آیا درون دروازه تغییری ایجاد خواهد کرد و امیر عابدزاده را درون دروازه قرار دهد، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی را از ذهنتان بیرون کنید که امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی در جام جهانی قرار بگیرد.

دروازه‌بان سابق فوتبال ایران ادامه داد: اگر به شرایط چهار سال پیش فکر می‌کنید باید بگویم که آن زمان مهدی رحمتی از تیم ملی کنار گذاشته شد و شرایط خاصی به وجود آمد. ولی الان فکر می‌کنم کی‌روش خیلی هدفمند کار می‌کند و با برنامه‌ریزی که انجام داده و من در جریان هستم بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. همانطور که شنیده‌ام و در جریان هستم سرمربی تیم ملی می‌خواهد در جام جهانی و بخصوص بازی اول از پرتاب دست‌های بیرانوند بهره ببرد، چون ما مهاجمان سرعتی داریم.

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار