معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:
جلسه ستاد خدمات سفر ارس به منظور تصمیم گیری در زمینه ویژه برنامه های متنوع برای گردشگران تابستانی ارس تشکیل شد.
کد خبر: ۶۱۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 13 June 2018

به گزارش تابناک تبریز، یوسف داداش زاده در زمینه تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد خدمات سفر ارس، گفت: #نظارت بر واحدهای صنفی، رستوران ها و هتل ها برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران تابستانی منطقه آزاد ارس از اولویت های ستاد خدمات سفر در تابستان 97 است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه های پیش بینی شده برای رضایت هر چه بیشتر گردشگران تابستانی به تنوع و کیفیت بخشی تاکید بیشتری شده است.
داداش زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در زمینه حضور تعداد زیادی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر، جشن بزرگ عید سعید فطر در منطقه آزاد ارس برگزارمی شود.
وی افزود: این جشن با اجرای زنده موسیقی #مهدی_یراحی و اجرای استندآپ کمدی توسط #بابک_نهرین روز شنبه 26 خرداد ساعت 21:30 در پارک کوهستان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
وی افزود: برپایی بازارچه_هنر و پخش زنده مسابقات جام_جهانی فوتبال تیم ملی ایران از تلویزیون شهری پارک کوهستان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای تعطیلات پیش رو محسوب می شود.
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: ساماندهی تور_لیدرها در اماکن گردشگری تاریخی ارس و بیمه_حوادث مسافران و گردشگران نیز باعث می شود که گردشگران بتوانند با امنیت خاطر از تمام جاذبه های گردشگری ارس دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار