نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که روابط این رژیم با کشورهای عربی به شکلی فراتر از خیال رو به گسترش هستند و علت عدم تحقق صلح تشکیل نشدن کشور فلسطین نیست!
کد خبر: ۶۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 12 June 2018

به گزارش تابناک : بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در همایشی در قدس درباره اختلافات طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی مدعی شد: مشکلی که ما با آن مواجه هستیم این است که دست نیافتن به صلح مربوط به تشکیل نشدن کشور فلسطین نمی‌شود. طرح صلح بارها به فلسطینی‌ها ارائه شد اما آنها آن را نپذیرفتند زیرا این امر همواره مشروط به عدم وجود کشوری یهودی بود.

نتانیاهو باز هم مدعی شد، این درگیری‌ها و اختلافات تنها بر تشکیل کشور فلسطین منحصر نبوده بلکه به وجود کشور یهودی نیز مربوط هستند. ما از فلسطینی‌ها می‌خواهیم "کشور یهودی" را به رسمیت شناخته و از پرداخت حقوق به "تروریست‌ها" دست برداشته و در زمینه برقراری صلح سرمایه‌گذاری کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد، روابط این رژیم با کشورهای عربی به شکلی فراتر از تخیل رو به افزایش هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: ایران بزرگترین تهدید علیه ماست اما باعث شده که کشورهای عربی به شکلی بی‌سابقه به اسرائیل نزدیک شوند. ما با کشورهای عربی روابطی داریم که به شکلی فوق‌العاده در حال گسترش هستند و این امر به ما در برقراری صلح با فلسطینیان کمک خواهد کرد.

نتانیاهو در پایان مدعی شد: سازمان‌های خطرناک نباید از سلاح هسته‌ای برخوردار باشند.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار