استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۷۲ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام برجای مانده از دولت قبل، طی حدود ۵ سال گذشته به‌انجام رسیده است.
کد خبر: ۶۱۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 11 June 2018

به گزارش تابناک خراسان رضوی؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان با اشاره به اینکه بیش از ۷۲ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام برجای مانده از دولت قبل، طی حدود ۵ سال گذشته به‌انجام رسیده است، اظهار داشت: در شروع دولت تدبیر وامید، بالغ بر یک هزار و 805 پروژه نیمه‌تمام باقیمانده بود که تاکنون با همه مشکلات مالی و محدودیت‌ها، بخش عمده آنها به‌انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: این حجم پروژه نیمه‌تمام باقیمانده به‌دلیل عدم تامین منابع مالی برای این طرح‌ها در سال‌های قبل و شروع مستمر پروژه‌های جدید در آن زمان بود که موجب افزایش پروژه‌های به‌سرانجام نرسید.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هم‌اکنون از یک هزار و 800 پروژه، حدود 520 مورد باقیمانده که امید است، با تخصیص مناسب منابع، این تعداد هم به‌سرانجام رسیده و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رشیدیان تصریح کرد : در خراسان رضوی هم طبق تصمیم دولت تدبیر و امید، بنا بر تکمیل این طرح‌ها گذاشته شده، از این‌رو در شروع پروژه‌های جدید هم سعی شد، بنا به‌نیاز و اضطرار اقدام شود.

وی با بیان اینکه به‌طور معمول همواره تعدادی پروژه نیمه‌تمام وجود دارد، گفت: به‌طور طبیعی، برخی از طرح‌ها به‌دلیل گستره کار و نیز تامین منابع یک ساله به‌انجام نمی‌رسد و بخشی هم ملی است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در این میان، از 520 پروژه نیمه‌تمام باقیمانده از دولت قبل، تعداد معدودی پروژه‌های ملی هستند که با ماهیت فراشهرستانی و فرااستانی در بازه زمانی طولانی‌تری احداث می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار