ائمه جمعه شهرهای مختلف خراسان رضوی در نماز جمعه این هفته راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب تقویت جبهه مقاومت اسلامی و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان جهان دانستند.
کد خبر: ۶۱۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 08 June 2018

به گزارش تابناک : امام جمعه سبزوار گفت: راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین، منجر به تقویت جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با استکبار جهانی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: مسلمانان و آزادیخواهان جهان با حمایت های خود، ملت فلسطین را که نماد مقاومت در جهان اسلام است تنها نخواهند گذاشت.
وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اظهار کرد: این اقدام بی خردانه خشم و نفرت مسلمانان علیه سیاست های جاه طلبانه آمریکا را بیشتر کرد و ملت ایران در راهپیمایی امروز پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ دادند.
وی گفت: هدف توطئه های اقتصادی آمریکا، تسلیم شدن ملت ایران است اما با افزایش بصیرت و پایبندی مردم به ولایت فقیه، آمریکا و حامیانش راه به جایی نمی برند.

امام جمعه گناباد نیز از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان صحنه وفاق و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی یاد کرد.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس مهمترین هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز جهانی قدس بود که همه ساله با شرکت گسترده مردم عینیت می یابد.
وی افزود: مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم فلسطین به مستبکران و صهیونیستهای جنایتکار هشدار دادند که با بیداری امت بزرگ اسلامی به زودی طومار رژیم منحوس صهیونیستی در هم پیچیده خواهد شد.
وی سوء استفاده از مطالبات مردم و تبدیل آنها به شورش را از دیگر اهداف دشمنان دانست و اظهار کرد: مردم آگاه و با بصیرت با هوشمندی در برابر این توطئه ها می ایستند و تحت تاثیر آنها قرار نمی گیرند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار