رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه ای در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 07 June 2018

به گزارش تابناک : علیرضا حاجی زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات ترافیکی ویژه ای در مسیرهای منتهی به  مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس در شهر مشهد مقدس اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: توقف تمامی وسایل نقلیه از ساعت۴ بامداد روز پنجشنبه تا پایان مراسم در طول مسیرهای راهپیمایی در دو سمت خیابان ممنوع خواهد بود و در صورت توقف با خودروبر جابجا خواهند شد.

رئیس پلیس راهور  خراسان رضوی تصریح کرد: این محدودیت ها در رینگ میدان ۱۵ خرداد و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت المقدس و حرم مطهر، رینگ میدان بسیج به مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور و طول خیابان شهید اندرزگو و رینگ میدان بیت المقدس اعمال خواهد شد.

حاجی زاده بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه نیز  از ساعت ۶ بامداد روز قدس تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیر میدان عدل خمینی تا میدان ۱۵ خرداد، تقاطع کوشش تا ۱۵ خرداد، بلوار امام رضا(ع) از ۱۵ خرداد تا حرم مطهر، خیابان بهار از آخرین دور برگردان به سمت میدان بسیج، خیابان فدائیان اسلام به سمت میدان بسیج، خیابان اندرزگو تا میدان بیت المقدس، زیرگذر حرم مطهر و آخرین فرعی از سمت پایانه مسافربری به ۱۵ خرداد  ممنوع بوده و از حرکت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان محترم سعی کنند برای حضور در راهپیمایی بیشتر از وسائل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار