کشتار دام و طیور و عرضه به موقع در بازار خراسان رضوی در چند روز تعطیلی این هفته، برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۶۱۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 03 June 2018

به گزارش تابناک : مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بازار با جدیت کنترل می شود و با توجه به ذخایر خوب موجود، هیچ نگرانی برای تامین کالاهای اساسی مردم در استان وجود ندارد. 

علی رسولیان افزود: با توجه به چند روز تعطیلی این هفته و با هدف جلوگیری از هر گونه نوسان در بازار، برنامه ریزی شده است کشتار دام و طیور و عرضه به موقع در بازار خراسان رضوی انجام شود.

وی گفت: با هدف تعدیل قیمت گوشت قرمز در بازار و تامین نیازمردم در کنار عرضه گوشت منجمد وارداتی، توزیع گوشت گرم هم از چند روز اخیر آغاز و حدود 30 تن گوشت گرم وارداتی از طریق تعاونی های شهرداری عرضه شده که این روند بر کاهش قیمت گوشت در بازار اثر داشته است اما خیلی زیاد نیست و بنا بر آن است این روند در روزهای آینده تقویت شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با هدف افزایش عرضه گوشت و تعدیل قیمت ها در بازار طرح عرضه گوشت گرم در تهاتر با سبوس با دامداران نیز در دست  و در حال نهایی شدن است  که می تواند در تعدیل قیمت ها موثر باشد.

رسولیان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از هزارو 700تن انواع کالاهای اساسی اعم از گوشت قرمز و مرغ ، برنج و  شکر با نرخ مصوب در بازار استان عرضه شد.

وی گفت: ذخایر گندم ، شکر و برنج در استان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

 در بحث تامین نهاده های دامی مورد نیاز هم برنامه لازم صورت گرفته و هم اکنون  بیش از 10 هزار تن نهاده در حال واردات و حمل به استان است.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار