مهلت شش ماهه برای دریافت معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز در خراسان رضوی تعیین شد.
کد خبر: ۶۱۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 29 May 2018

به گزارش تابناک : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت : بر اساس مصوبه کارگروه استاندارد سازی استان و با هدف حفظ جان مردم و ارتقا ایمنی خودروهای گاز سوز این خودروها باید  درمدت شش ماه، معاینه فنی دریافت کنند در غیر این صورت تحویل گاز سی .ان.جی به آنها با مشکل مواجه می شود.

محمد مقدوری در جلسه کارگروه استانداردسازی استان افزود: کارگاه های غیر مجاز فعال در حوزه گازسوز کردن خودروها هم باید برای دریافت پروانه مجاز فعالیت اقدام  کنند در غیر این صورت سازمان صنعت ، معدن و تجارت برای جمع آوری و پلمپ  این کارگاه ها  اقدام می کند.

وی همچنین  گفت: بر اساس این مصوبه شرکت پخش فرآورده های نفتی هم موظف است این موضوع را به جایگاه های سوخت سی.ان.جی اعلام و پس از این مهلت از تحویل سوخت به خودروهای بدون معاینه فنی خودداری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سیستم نظارتی کارگروه نیز برای بررسی عملکرد و اجرای دقیق این موضوع فعال شود.

مقدوری درباره تاسیسات سیلندر پرکنی در استان هم گفت: مواردی که بدون  پروانه استاندارد هستند باید به سرعت برای پروانه اقدام کنند در غیر این صورت باید جمع آوری شوند.

 وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی جرثقیل های فعال در استان بویژه مشهد افزود: شناسایی، تهیه بانک اطلاعاتی از جرثقیل ها و اجباری شدن تاییدیه و گواهینامه ایمنی آنها در زمان صدور پروانه ساختمانی ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مهندسان ناظر باید این موضوع و نظارت بر ایمنی جرثقیل ها را به عنوان بخشی از وظایف خود در دستور کار قرار دهند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار