رئیس پلیس راه استان ایلام ؛
رئیس پلیس راه استان از رانندگان عزیز درخواست کرد در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط جسمی خاص با احتیاط بیشتر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده رانندگی نمایند.
کد خبر: ۶۱۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 28 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات رانندگی در ماه مبارک رمضان در سال گذشته واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه ناشی از سرعت بالای وسایل نقلیه در سطح محورها بوده است اظهار داشت:رانندگان عزیز در این ماه جهت رسیدن به مقصد بخصوص در ساعات قبل از افطار و اذان مغرب اقدام به رانندگی با عجله و شتاب بی مورد و سرعت بالا می نمایند که همین موضوع باعث بروز تصادفات رانندگی میگردد.

وی همچنین خاطرنشان کرد:خستگی و خواب آلودگی در این ماه نسبت به ماههای دیگر بیشتر می باشد که دلیل آن بیدار شدن برای صرف سحری و عدم استراحت کافی بعد از آن می باشد که می تواند احتمال تصادفات را به دلیل خستگی و خواب آلودگی دو برابرنماید.

رئیس پلیس راه استان در پایان تصریح کرد:متاسفانه برخی از رانندگان هنگام رانندگی در این ایام با تصور اشتباه مبنی بر اینکه جاده ها دارای بار ترافیکی کمتری نسبت به ماه های قبل می باشند اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز می نمایند که این موضوع نیز زمینه ساز بروز تصادفات رانندگی می باشد .

وی از رانندگان عزیز درخواست کرد،از سرعت و سبقت های غیرمجاز در سرپیچ ها، ورودی تونل ها، پل ها و جاهایی که دید کافی نداشته پرهیز و با برنامه ریزی مناسب جهت رسیدن به مقصد اقدام نموده تا انشاءالله شاهد تصادفات دلخراش رانندگی در سطح جاده ها نباشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار