با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملیات احداث مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۶۱۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷ 28 May 2018

با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار کرمان، کلنگ احداث مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان به زمین زده شد.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به عقب‌افتادگی‌های حوزه ارتباطات در استان کرمان اظهار داشت: با سفر وزیر ارتباطات به استان کرمان در زمان وقوع زلزله کوهبنان و راور، ٩٠ میلیارد تومان بودجه به استان کرمان برای رفع مشکلات ارتباطاتی استان اختصاص داده شد.

مسعود الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز به رشد دو برابری ظرفیت شبکه انتقال، رشد هفت برابری ظرفیت پهنای ورودی شبکه‌های باندی استان، رشد ٢٠ برابر ظرفیت برای دسترسی بهتر استان از شبکه اینترنت، افزایش ١.٣ برابری طول شبکه فیبرنوری در استان کرمان اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ٧١ شهر استان کرمان مجهز به نسل سوم و چهارم اینترنت اپراتورها و ٨٥٠ روستای نیز از امکانات اینترنت باسیم برخوردار هستند.

الهامی تصریح کرد: طی توافق میان استانداری کرمان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ٩٠ ایستگاه ارتباطی با اعتبار ٩٠ میلیارد تومان به استان کرمان اختصاص داده شده که امیدواریم این سایت‌ها تا ٢٣ خردادماه روشن شوند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار