استاندارکرمان:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه تسریع در اجرای پروژه های عمرانی بر رضایتمندی مردم می افزاید ،گفت: تلاش شود تا پروژه مرکز داده ICT این استان در زمان مشخص شده به بهره برداری برسد و نیمه تمام نماند.
کد خبر: ۶۱۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 28 May 2018

علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مرکز داده ICT ( فناوری اطلاعات و ارتباطات )استان کرمان با ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت در تقویت زیرساخت های ارتباطی اظهار داشت : در سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبار 90 میلیارد تومانی برای توسعه طرح های ارتباطات و اینترنت همراه در استان کرمان مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی گفت: برای کاستی های استان کرمان در این حوزه پس از سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان وزیر جوان، توانمند و با کفایت دولت تدبیر و امید به استان کرمان طی نشستی در استانداری تصمیم های مناسبی گرفته شد.
استاندار کرمان با بیان این مطلب که کار بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در حال انجام است ،تصریح کرد:
در کنار دهها طرح ارتباطی اجرا شده و در حال انجام امروز هم عملیات اجرایی پروژه مرکز داده ICT استان کرمان آغاز شده که نوید بخش آینده روشن در این بخش است .
رزم حسینی با تاکید بر اینکه باید در تمامی حوزه ها از فضای خوب فراهم شده در این استان برای توسعه استفاده برده شود، اظهار داشت : استان کرمان همواره در ارتباطات و شبکه اینترنت همواره کاستی هایی داشته لذا در دولت یازدهم رشد قابل ملاحضه ای در این حوزه انجام شده است.
همچنین عملیات اجرایی پروژه مرکز داده های ICT استان کرمان و مجتمع با حضور استاندار کرمان، سرپرست معاونت امور عمرانی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل هماهنگی امور استان های این وزارت خانه، مدیرکل پست، ثبت احوال و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی در ساختمان پست قدیم کرمان آغاز شد.
برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در هفت هزار و 180 متر زیربنا (ازجمله پنج هزارمتر عرصه) از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.
پروژه مرکز داده های استان کرمان و مجتمع ict ظرف یک سال و نیم به بهره برداری خواهد رسید و شامل واحدهای زیرساخت پست، پست بانک و مانیتورینگ شبکه های ارتباطی است.
استان کرمان قبل از دولت یازدهم از نقطه های کور زیادی به لحاظ پوشش موبایلی و شبکه ارتباطی مواجه بود که طی سال های گذشته نگاه ویژه ای در جهت رفع این نقیصه ها انجام شده است .

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار