استاندار کرمان با بیان اینکه بعد از زلزله تصمیمات خوبی در ارتباط با عقب‌افتادگی‌های استان در حوزه ارتباطات گرفته شد گفت: بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان بودجه به ‌کرمان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۶۱۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 28 May 2018

علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی ساختمان مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان در حوزه ارتباطات عقب‌افتادگی‌هایی داشته و دارد اظهار داشت: در این دولت اقداماتی در این حوزه در استان انجام شد اما هنوز هم کاستی‌هایی وجود دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بعد از سفر آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمان بعد از زلزله تصمیمات خوبی در این رابطه گرفته شد افزود: بالغ بر 90 میلیارد تومان بودجه به استان کرمان اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها وزیری بود که با افتادگی کامل و در عین جوانی از مردم کرمان عذرخواهی کرد و این اقدام وزیر جای تشکر و قدردانی دارد.

رزم‌حسینی افزود: امیدواریم پروژه احداث مجتمع ICT و مرکز داده استان کرمان به موقع به بهره‌برداری برسد و جزو پروژه‌های نیمه تمام در استان قرار نگیرد.

به گزارش تسنیم، قرار است پروژه احداث ساختمان مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان با زیربنای بیش از هفت هزار متر مربع در مدت یکسال و نیم ساخته ‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار