پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با کی روش موافق نیستم و معتقدم در فدراسیون افراد صاحب فوتبال هستند و نباید او به تنهایى براى فوتبال ما تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۶۱۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 24 May 2018

به گزارش تابناک : پرویز مظلومى درباره هفتمین سالگرد مرحوم ناصر حجازى بیان کرد: همه ناصر حجازى را دوست دارند و همان طور که مى بینید بعد از ٧ سال ازدحام جمعیت همچنان وجود دارد و به نظر من هر کسى باید خودش یادش باشد که ممکن است روزى از دنیا برود. بنابراین باید به بزرگان احترام بگذارد.

او در مورد انتقادهاى کى روش بیان کرد: در هر صورت کى روش است و چه کارش مى توان کرد. خصوصیات او به همین شکل خواهد بود و من هم امیدوارم در رقابت هاى پیش رو موافق باشد البته با خیلى از موضوعاتى که رقم مى زند موافق نیستم و معتقدم در فدراسیون افراد صاحب فوتبال هستند و نباید کى روش به تنهایى براى فوتبال ما تصمیم بگیرد. آرزو دارم که کى روش با آرامش کارش را دنبال کند چرا که مردم هم انتظاراشان از تیم ملى بالا رفته و نتیجه مى خواهند البته گروه سختى است و نمى شود انتظار زیادى داشت.

او در مورد لیست تیم ملى گفت: در حال حاضر چند روز به جام جهانى مانده و صحبت در این باره زیاد فایده ندارد ولى از لیست تعجب کردم و این موضوع را هم شخص کى روش مى داند. در هر صورت بازیکنى همچون وریا که بهترین دفاع راست است به تیم ملى دعوت نمى شود و همین طور سید جلال. به هر حال این ٢ بازیکن براى مقدماتى تیم ملى زحمات بسیارى کشیدند و حقشان این نبود. بازیکنى که اصلا در تیم باشگاهى خود بازى نکرده به تیم ملى مى رود و در آن طرف غفورى که فقط در ٢ بازى تیمش دفاع راست نبوده از تیم ملى خط مى خورد.

سرمربى اسبق تیم فوتبال استقلال درباره قرعه این تیم با السد و همچنین پرسپولیس و الدحیل عنوان کرد: در هر صورت بازى هاى سختى هر دو تیم ایرانى دارند و باید تا شهریور ماه تیم هاى خود را تقویت کنند که البته پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نمى تواند این کار را انجام دهد. از طرفى اگر فکر کنیم استقلال به تیم خوبى خورده سخت در اشتباه هستیم چرا که السد تیم بسیار قدرتمندی است و امتیاز بزرگ این تیم در مقابل ما این است که بازى برگشت را در خانه خود انجام مى دهد بنابراین ما باید در بازى رفت در خانه کار را تمام کنیم چرا که آن‌ها از هواداران ما وحشت دارند. الدحیل هم درست است که تمام بازى هاى خود را برده، اما نمى توانیم بگوییم از قبل برنده است و ما باید با حضور هواداران که یار دوازدهم هستند آن‌ها را ببریم.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار