رئیس پلیس راه سبزوار گفت: اردیبهشت ماه امسال 6 نفر در تصادفات جاده های غرب خراسان رضوی کشته شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال 25 درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۶۱۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 23 May 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علی فتحی روز چهارشنبه افزود: طی این مدت 58 حادثه در جاده های غرب خراسان رضوی رخ داد که بر اثر آن 23 نفر مجروح شدند.
وی اظهار کرد: آمار حوادث مزبور نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است.
وی گفت: بیشتر این حوادث در مسیر شاهرود - سبزوار - نیشابور رخ داد و مهمترین علل آن بی توجهی راننده به جلو، خستگی و خواب‌ آلودگی راننده بوده است. 
رئیس پلیس راه سبزوار افزود: 14 گروه گشت محسوس و نامحسوس، سه پاسگاه ثابت و ایستگاههای سیار پلیس راه در جاده های سبزوار فعال هستند و 12 دوربین نظارتی و کنترل نیز میانگین سرعت خودروها را ثبت می کنند. 
وی اظهار کرد: رانندگان برای داشتن سفر ایمن باید پس از هر 2 ساعت رانندگی دست کم 20 دقیقه در یک محل مناسب توقف و استراحت کنند. 
وی همچنین رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را برای پیشگیری از حوادث ناگوار توصیه کرد. 
پلیس راه سبزوار 300 کیلومتر بزرگراه، 150 کیلومتر راه اصلی و 845 کیلومتر راه روستایی را در غرب خراسان رضوی زیر پوشش دارد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است. 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار