اعضای شورای اسلامی شهر مشهد روز جمعه طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی و متحدانش در فلسطین را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۰۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 19 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ در این بیانیه آمده است: بیدادگاه خاورمیانه به سوگ فرزندان بی ‌گناهی نشسته است که تنها به جرم دفاع از کیان و میهن مادری‌ خود، آماج گلوله ‌های جور و کینه اهریمنان غاصب قرار گرفته اند.
بیانیه مزبور می افزاید: این خون ‌هایی که به‌ زمین ریخته‌ می ‌شود، تاوان ایستادگی در برابر تمامیت‌ خواهی رژیمی متصلب، مرتجع و خون ‌آشام است که رویای زیبا و سبز صلح را دهه ‌هاست بر اذهان جوامع زخم ‌خورده خاورمیانه خشکانده ‌است.
در ادامه بیانیه آمده است: سکوت نهادهای حقوق بشری و عدم اقدام عملی امیدبخش از سوی آنها، علاوه بر جَری ‌تر نمودن اینگونه رژیم ‌های جبار، ناکارآمدی خودشان را نیز به رخ جهانیان می‌ کشد تا آن ‌حد که باید نتیجه گرفت آنان نیز با سکوت و انفعال ‌های مداوم خویش، شریک این جنایت‌ ها هستند.
این بیانیه می افزاید: برخی جوامع اسلامی نیز باید از محافظه ‌کاری و عدم صراحت دست‌ کشیده و با تکیه بر مبانی مشترک، صریح و منسجم در برابر این زیاده ‌خواهی ‌های رنج‌ آور ایستادگی کنند تا مبادا دود این آتش‌ بازی ‌های جنون آمیز چشمان همه کشورها را پر نماید.
در پایان این بیانیه آمده است: بدان امید که نهادهای ناظر بین‌المللی نیز از منافع زودگذر خود دست‌ کشیده و برنامه ‌ریزی صادقانه برای صلح پایدار در منطقه و جهان را در دستور کار خویش قرار دهند تا مبادا این آتش‌ افروزی ‌ها موجبات تشدید موج بنیادگرایی در منطقه و جهان شود.
شورای اسلامی شهر مشهد در این بیانیه با محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و متحدانش در فلسطین، هوشیاری و اتحاد کشورهای منطقه در برابر این آتش‌ افروزی ‌ها را خواستار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار