نماینده مردم سبزوار در مجلس:
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از شکایت رئیس‌کل بانک مرکزی مبنی بر برخورد بنده و برخی از دیگر نمایندگان در صحن علنی مجلس و انتقادات ما به ضعف تیم اقتصادی دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 19 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حسین مقصودی امروز در سبزوار اظهار داشت: بنده و چند نفر از دیگر نمایندگان به صورت شفاهی از طریق هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطلع شدیم که آقای سیف رئیس‌کل بانک مرکزی از طریق دادسرای کارکنان دولت از نمایندگان شکایت کرده اما هنوز نامه‌ای به‌صورت کتبی در خصوص شکایت آقای سیف به ما ابلاغ نشده است.

وی درخصوص دلایل شکایت رئیس کل مرکزی از برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: به صورت تلفنی و حضوری جویا شدیم که آقای سیف به دلیل برخورد بنده و چند نفر از دیگر نمایندگان در صحن علنی مجلس و انتقادات ما به ضعف تیم اقتصادی دولت شکایت کرده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده ملت هستم اما آقای سیف نماینده دولت است. ما درخواست‌های مردم را به دولت منعکس می‌کنیم و آقای سیف از سیاست‌های اقتصادی حاکم بر دولت دفاع می‌کند.

مقصودی بیان کرد: اگر بنا به شکایت است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند از سیاست‌های اقتصادی دولت و نظام بانکی آقای سیف شکایت کنند.

وی با بیان اینکه امروزه به دلیل ضعف سیاست‌های اقتصادی دولت، ارزش پولی کشور ما نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر کاهش یافته است، تصریح کرد: بالاترین کاهش ارزش پول کشور در تاریخ نظام جمهوری اسلامی در دوران فعالیت آقای سیف رخ داد و کشور ما متاسفانه بی‌ارزش‌ترین پول جهان را دارد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیکاری، رکود کسب و کار، آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های روحی و روانی برای مردم را مهم‌ترین نتایج بی‌ارزشی پول کشور دانست و گفت: رئیس کل بانک مرکزی به دلیل انتقادات ما نسبت به سیاست‌های پولی کشور شکایت کرده و ما صدای اعتراضات و گلایه‌های مردمی را به گوش آقای سیف رساندیم.

مقصودی افزود: اگر شکایت رئیس‌کل بانک مرکزی از برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی منطقی باشد، آقای سیف از ملت شکایت کرده و ما برای دفاع از حق و حقوق ملت کوتاه نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر فعالیت‌های بانکی رئیس‌کل بانک مرکزی باید پاسخگوی مشکلات موسسات مالی و اعتباری میزان، ثامن‌الحجج، کاسپین و غیره باشد، بیان کرد: مردم به اعتبار صدور مجوزهای بانک مرکزی سرمایه های خود را در موسسات مالی و اعتباری گذاشته بودند و ورشکستگی این موسسسات مشکلات اجتماعی برای خانواده‌های ایرانی ایجاد کرده است.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای سیف طی چندسال اخیر ضعف و ناتوانی خود را در خصوص اجرای سیاست‌های پولی و بانکی را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان اقتصادی کشور اثبات کرده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار