استاندار خراسان رضوی بامداد امروز به صورت سرزده در منطقه سیل زده اردسمان نیشابور حضور یافت و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 19 May 2018
به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان در حاشیه این بازدید گفت: بر اساس مصوبه ستاد بحران نیشابور، برای ۲۱ خانوار آسیب دیده از سیل در این شهرستان تسهیلات لازم برای بازسازی منازل پیگیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به زمان بر بودن روند کاری این موضوع، به منظور حل مشکل مردم در سریعترین زمان برنامه ریزی شد از محل بودجه‌های استانی برای این موضوع و اقدام مردم به بازسازی منازل آسیب دیده تسهیلات و کمک‌های بلاعوض تخصیص داده شود.

وی عنوان کرد: رقم تسهیلات برای خانه‌های آسیب دیده حداکثر ۲۵۰ میلیون ریال و کمک‌های بلاعوض ۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مقرر شد بنیاد مسکن، برای آسیب دیدگان در این سیل ودیعه مسکن در نظر بگیرد و تا آن زمان نیز هلال احمر خدمات امدادی و لازم را به آنان ارائه کند.

در مجموع طی این بارش‌ها ۴۱۵ خانوار با جمعیت یک هزار ۸۴۷ نفر آسیب دیدند که هلال احمر برای ۶۲۸ نفر آنان امکانات اولیه از جمله ۳۰ تخته چادر، ۲۱۰ تخته پتو و ۹۰ تخته موکت و ظروف ضروری، وسایل گرمایشی و روشنایی، مواد غذایی و بهداشتی و ... تامین و بین آن‌ها توزیع نموده است.

۳۲ تیم عملیاتی با ۱۲۸ پرسنل هم در این رابطه فعال بوده اند و علاوه بر تجهیزات شهرداری‌ها ۳۱ دستگاه موتور پمپ و لجن کشی به کار گرفته شده است.
 
 
منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار