در حالی که محمدرضا مهاجری از تیم پدیده خداحافظی کرده اما هنوز تکلیف سرمربیگری این تیم مشخص نشده است.
کد خبر: ۶۰۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 17 May 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ رقابت‌های لیگ برتر با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که از هفته‌ها قبل مشخص بود، به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها رسید و ذوب آهن و استقلال و سایپا نیز به ترتیب رده‌های بعدی جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

اما وضعیت تیم‌های مشهدی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر امسال چندان مساعد نبود و پدیده تا روز و یا به عبارت بهتر تا یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر امسال دغدغه سقوط داشت و هر لحظه ممکن بود جای این تیم با نفت تهران که در نهایت با لیگ برتر وداع کرد عوض شود اما در نهایت این شاگردان محمدرضا مهاجری بودند که موفق شدند در حالی که مشکی پوشان از مدت‌ها قبل تکلیف سقوطش مشخص شده بود جواز حضور در فصل آتی لیگ برتر را نیز حفظ کنند تا مشهدی‌ها فصل آینده بدون نماینده نباشند.

اما دقیقا از روزی که لیگ برتر تمام شده گویا فوتبال نیز برای این دو تیم و به ویژه برای پدیده که باید در فصل آتی نیز در لیگ برتر حضور داشته باشد به پایان رسیده است. محمدرضا مهاجری سرمربی خوش آتیه و محجوب پدیده در پایان این رقابت‌ها و به فاصله اندکی پس از اتمام لیگ برتر با نوشتن نامه‌ای از تیم فوتبال پدیده و مشهد خداحافظی کرد تا شوک نخست به پدیده وارد شود.

از آن روز بود که زمزمه‌هایی شنیده شد که سرمربی پدیده به زودی تعیین می‌شود و از گزینه‌هایی مانند آندره پانادیچ و علیرضا مرزبان به عنوان گزینه‌های روی میز مدیرعامل پدیده نام برده شد اما تا امروز خبری از مذاکره و یا نهایی شدن مذاکرات و انتخاب سرمربی جدید به گوش نمی‌رسد.

بنظر می‌رسد اگر پدیده قصد دارد فصل آتی به مشکلات فصل گذشته خود در لیگ برتر برخورد نکند باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نهایی کند و فرصت سوزی را کنار بگذارد. شاید تصور مدیران پدیده این باشد که هنوز فرصت زیادی باقی است و لیگ تازه به اتمام رسیده اما تجربه نشان داده که در مشهد فرصت سوزی‌ها ممکن است به قیمت خوبی تمام نشود.

پدیده فصل آینده تنها نماینده مشهد و استان در لیگ برتر است و اگر همین روال ادامه پیدا کند شاید همین تنها نماینده نیز فصل آینده از دست برود، قطعا انتخاب سرمربی امری زمانبر است اما باید در نظر داشت تیم بستن برای فصل آتی آن هم از سوی فردی که قرار است سکاندار جدید کشتی پدیده باشد امر آسانی نیست آن هم پدیده‌ای که فصل آینده انتظار زیادی از آن وجود دارد و باید برای مشهد و استان در عرصه لیگ برتر آبروداری کند.

در مجموع به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی جدید برای پدیده در شرایط فعلی و تسریع در این مسئله از نان شب هم واجب تر باشد و نباید در این زمینه زمان را از دست داد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار