محسن مسلمان از پرسپولیس می رود؟ اگر این سئوال را از گرشاسبی سرپرست قرمزها بپرسید او خیلی قاطعانه جواب منفی می دهد و می گوید که برانکو همه بازیکنانش را می خواهد اما ادامه نیمکت نشینی مسلمان و عکسی که از او در هنگام گل سیدجلال ثبت شده، نشان می دهد که مهندس قرمزها دیگر شانسی برای ادامه همکاری با این تیم نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 16 May 2018

به گزارش تابناک : " بعد از گل دوم پرسپولیس تمام بازیکنان ذخیره روی نیمکت و تمام بازیکنان داخل زمین به سمت حسینی رفتند تا در شادی گل سهیم باشند اما در مورد مسلمان این اتفاق رخ نداد. در حالی که بعد از گل حسینی همه هیجان زده بودند محسن مسلمان خیلی بی‌خیال و بی‌تفاوت روی نیمکت نشسته بود و در شادی گل سهیم نبود.به نظر می‌رسد با این رفتاری که مسلمان از خودش بعد از این گل حساس نشان داد، بیشتر از همیشه به درهای خروجی پرسپولیس نزدیک شده است."

نکته جالب این عکس مربوط به عکاس آن است. امیرحسین خیرخواه در شرایطی این صحنه را شکار کرده که سه سال قبل هم تصویری خبرساز از نیمکت پرسپولیس منتشر کرد. تصویری مربوط به بازی پرسپولیس و سایپا که پیام صادقیان سوژه اصلی آن بود. صادقیان(او هم مثل مسلمان به لحاظ کیفیت فنی بازیکن بسیار خوبی است و البته مثل مسلمان زیاد اسیر جنجال می شود) که بعد از تعویض سوم پرسپولیس به سمت نیمکت بازگشته بود ترجیح داد تا با ایستادن در منطقه فنی بازی را تماشا کند که کریم باقری از او خواست روی نیمکت بنشیند، بی توجهی صادقیان به درخواست کاپیتان سابق پرسپولیس عصبانیت شدید باقری را به همراه داشت تا با فریاد، صادقیان را روی نیمکت بنشاند. 

13970226326_photo_2018-05-15_11-29-51

صادقیان در پایان آن فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شد و تمام تلاشهایش برای بازگشت به تیم محبوبش شکست خورد. به احتمال زیاد، پیام هم مثل دوست و همبازی قدیمی اش، دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت. البته این احتمال وجود دارد که محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی باعث شود که برانکو و مسلمان علیرغم میل باطنی شان مجبور شوند حداقل برای یک نیم فصل دیگر هم که شده همدیگر را تحمل کنند!

 

محسن مسلمان راه پیام صادقیان را می رود؟

 

 

 

منبع : فرتاک 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار