معاون مراسمات و تبلیغات مصلی قدس قم گفت: مراسم سخنرانی و مناجات‌خوانی در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد در مصلی قدس قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 15 May 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مدرسی ظهر امروز در حاشیه آماده‌سازی مصلی قدس برای ایام ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصلی به‌عنوان قلب فرهنگی شهر جایگاه ویژه‌ای در مناسبت‌های مذهبی دارد.

وی افزود: با توجه به استقبال و اقبال ویژه مردم نسبت به مصلی برنامه‌‌ریزی‌های ویژه‌ای برای برگزاری مراسمات فرهنگی و معنوی در طول سال و به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته‌ شده است.

معاون مراسمات و تبلیغات مصلی قدس قم با بیان مهم‌ترین برنامه‌های مصلی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: مراسم سخنرانی و مناجات‌خوانی در طول ماه مبارک رمضان به مدت 30 شب از ساعت 12 تا 2 بامداد در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

مدرسی ادامه داد: مراسم رسمی مصلی قدس قم در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 12 شب با اقامه نماز قضا، سخنرانی و مناجات‌خوانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی وافی ادامه دارد.

وی با تأکید بر اهمیت عمق‌بخشی به عقاید و معارف الهی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: مراسم سخنرانی هر شب در مصلی قدس قبل از شروع مراسم معنوی مناجات خوانی توسط حجج اسلام مؤمنی، آشتیانی، صادقی واعظ، سید رضا مدرسی و محمدباقر ولدان برگزار می‌شود.

معاون مراسمات و تبلیغات مصلی قدس قم با اشاره به آماده‌سازی فضای مصلی قدس برای رفاه و راحتی خانواده‌ها عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه فرهنگی و تخصصی نماز همراه با برگزاری مسابقه، آماده‌سازی غرفه کودک، پارکینگ رایگان و اختصاص بخشی از مصلی برای هم‌نشینی و انجام مراسم سحری خانواده‌ها از جمله اقدامات مصلی قدس در ماه رمضان است.

مدرسی برگزاری مراسم پرفیض احیا در مصلی قدس را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: مراسم معنوی و پرفیض احیا از ساعت 23 الی 2 بامداد در مصلی قدس با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی و حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی به همراه مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) حسینی نژاد، شالبافان، وحیدزاده و مناجات‌خوانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین وافی و یزدان پناه برگزار می‌شود.

معاون مراسمات و تبلیغات مصلی قدس قم ادامه داد: برنامه بیان احکام هر شب قبل از شروع مراسم رسمی مصلی قدس توسط حجت‌الاسلام ‌والمسلمین وحیدپور انجام می‌شود، همچنین مصلی قدس قم در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 23 آماده پذیرایی از شهروندان و تشنگان معرفت و معنویت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار