عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید با فراهم کردن زمینه صادرات محصولات و مواد اولیه ساختمانی، زمینه اشتغال زایی بیشتر را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۰۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 15 May 2018

به گزارش تابناک : حمید بنایی اظهار داشت: هر نوع واردات محصولات در حوزه تکمیل طرح‌های عمرانی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود باید متوقف شود تا از این طریق تولیدکننده داخلی انگیزه تولید با وجود بازار هدف را داشته باشد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ارتقا کیفیت تولیدات داخلی می‌تواند ارزآوری از محل صادرات محصولات تولید ملی را منجر شود، افزود: در شرایط فعلی که بسیاری از کشورهای منطقه در مرحله بازسازی قرار دارند باید بتوانیم با تقویت رایزنی‌های کارآمد سهم بیشتری از صادرات محصولات داخلی داشته باشیم.

بنایی افزود: استفاده از محصولات داخلی در پروژه‌های عمرانی سبب می‌شود از سویی رونق اقتصادی مناسبی در این حوزه رقم بخورد و از سوی دیگر نیز در اشتغال زایی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها خواهان مراوده با کشور ما هستند، گفت: در صورتی که بتوان در رایزنی‌ها ثابت قدم بوده و تولیدات با کیفیت در کشور صورت بگیرد به طور حتم دست رقبا در جذب بازارهای منطقه کوتاه خواهد شد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار