3 نماینده کشورمان به دیدار فینال و 3 نماینده به دیدار رده بندی روز دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در ازبکستان راه یافتند.
کد خبر: ۶۰۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 13 May 2018

به گزارش تابناک : مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است که در پایان دیدارهای مقدماتی 3 کشتی گیر کشرومان به دیدار فینال و 3 کشتی گیر به دیدار رده بندی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست مقابل ریو گوکیتا از ژاپن با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر میرزا ژیرگالبک از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله مقابل چائه وان شین از کره جنوبی با نتیجه 12 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. حریف عموزاد در دیدار فینال سلطان کورمان علی اف از قزاقستان است.

در وزن 48 کیلوگرم مجتبی سلطان زاده در دور اول با نتیجه یک بر صفر مقابل امیدجان جلال اف از ازبکستان مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه مقابل سایوراب ایگاوی از هند با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 51 کیلوگرم سید عرفان جعفریان در دور اول مقابل داشتسرین پوروی از مغولستان با نتیجه 13 بر 2 پیروز شد و در دور بعد نیز با نتیجه 6 بر 4 آتول چیچار از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله مقابل ارسلان رحیم اف از ازبکستان با نتیجه 9 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد گودرزی در دور اول احمد الناکدالی از سوریه را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 4 بر یک جهانگیر مادریم بویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گودرزی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مقابل هایاتو فوجیتا از ژاپن شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 60 کیلوگرم امیرارسلان دارابی پس از استراحت در دور اول در دور دوم ارزوبک توکتومامبتو از قرقیزستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر 3 مقابل راویندر از هند شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا عبدالهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مونو داهیا از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد  و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر صفر اسماعیل رجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی بائه یئونگ جئونگ از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل ژیانگ لی از چین با نتیجه 16 بر 6 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار کومار آنیرود از هند است.

در روز نخست این رقابت ها محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 71 کیلوگرم و محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به مدال طلا دست یافتند.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار