عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نیم درصد از اعتبارات هزینه‌های استان‌ها در اختیار بخش بانوان است و به منظور توجه به فعالیت‌های این زمینه صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۰۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 13 May 2018

به گزارش تابناک : سید جواد حسینی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه مجمع مشورتی زنان خراسان رضوی اظهار داشت: نیم درصد از اعتبارات هزینه‌های استان‌ها در اختیار بخش بانوان است و به منظور توجه به فعالیت‌های این زمینه صورت می‌گیرد.

وی در ارتباط با تشکیل مجمع مشورتی زنان در خراسان رضوی تصریح کرد: این مجمع به عنوان سازمانی تازه‌کار شناخته شده و در عین تازگی، فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون این مجمع موفقیت‌های بسیاری را به دنبال داشته و توانسته با زمان کم، بیشترین تاثیر را بر جامعه زنان استان بگذارد.

حسینی با اشاره به وظایف زنان در حوزه مجمع مشورتی این بخش، خاطرنشان کرد: باید واقعیت‌ها و رویدادهای جامعه بر آنها آشکار باشد تا تصمیم‌گیری آنها بر پایه و اساس بوده و دولت با تصمیمات صحیح و واقعی آنها امور را پیگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: باید تمامی تشکل‌های استان به مجمع مشورتی زنان اهمیت دهند و این مجمع نیز باید در تمام کارگروه‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه، نمایندگان ثابت حضور داشته باشد.

وی در ارتباط با نمایندگان مجمع مشورتی زنان استان اظهار داشت: این نمایندگان باید حضور مداومی در کارگروه‌های مختلف داشته باشند، چراکه آنها به عنوان رکن اصلی تصمیم‌گیری کارگروه‌های زیر مجموعه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است.

حسینی عنوان کرد: دبیرخانه مجمع مشورتی زنان استان جهت رویکردهای بهتر آنها در دفتر امور زنان و خانواده استانداری شکل گرفته و توسط این کار، اعضای مجمع در امور اجرایی قرار می‌گیرند.

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار