دبیر هیئت ووشوی خراسان‌رضوی گفت: خانه ووشوی خراسان‌رضوی در اوایل خردادماه افتتاح می‌شود، تاکنون امور خوب پیش رفته و مشکل خاصی در خانه ووشو رخ نداده است.
کد خبر: ۶۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 12 May 2018

به گزارش تابناک : هادی غمخوار اظهار داشت: اعضای هیئت ووشوی خراسان رضوی امروز ظهر از خانه ووشوی خراسان رضوی بازدید می‌کنند و نحوه کار و وضعیت آن را مورد بررسی قرار می‌دهند، تاکنون باتوجه به موارد بررسی شده، امور خوب پیش رفته و مشکل خاصی در خانه ووشو رخ نداده است.

دبیر هیئت ووشوی خراسان رضوی گفت: خانه ووشوی خراسان رضوی در اوایل خردادماه افتتاح شده و ورزشکاران ووشو بدون دغدغه تغییر مکان ورزشی و همچنین متولیان بدون نگرانی برای کمبود محل ورزشی، به راحتی به فعالیت‌های خود می‌پردازند، این سالن ورزشی، می‌تواند ورزشکاران را در کنار یکدیگر در قالب تیم جمع کند.

غمخوار خاطرنشان کرد: با وجود ساخت سالن ورزشی، هنوز سکوی مبارزه به اندازه تعداد ورزشکاران نبوده و هرکدام از آنها زمان کمی برای مبارزه دارند، ساخت این سکوها مستلزم پرداخت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال بوده که هیئت به تنهایی توانایی فراهم‌ساختن آن را در زمان کم ندارد، با وجود این معضل، هیئت ووشوی خراسان رضوی برنامه‌های بسیاری را در سال ۹۷ اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: مسابقات مختلفی در سال ۹۷ برگزار می‌شود، به عنوان مثال در تیرماه، مسابقات ووشو و دو هفته پس از آن، اعزام ورزشکاران به اردوی استانی شکل می‌گیرد، مهرماه، آبان‌ماه و بهمن‌ماه به صورت مداوم اردوهای مختلفی برگزار شده و ورزشکاران خراسان رضوی در این مسابقات حضور دارند.

غمخوار بیان کرد: روز گذشته مسابقات کشوری تایچی‌چوان برگزار شده و ورزشکاران استان میان سایر ووشوکاران کشور توانستند مقام نخست را کسب کند، علاوه بر آن در روز گذشته در شهرستان تربت‌جام و مشهد مسابقات شهرستان‌ها انتخابی استان برگزار شد و لیگ استان نیز در آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار