معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت گفت: ثبت‌نام کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز بعد از انجام ثبت نام در مدرسه و از ۲۳ تیر شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 12 May 2018

به گزارش تابناک : سید حسین طلایی زواره  با بیان اینکه سامانه فروش کتاب‌ های درسی به نشانیwww.irtextbook.ir از هشتم اردیبهشت ماه برای دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی فعال شد و تا ۱۸ خردادماه فعالیت آن ادامه خواهد داشت اظهار کرد: همچنین ثبت نام کتب درسی کلاس اولی ها از ۲۳ تیر شروع شده و تا ۲۰ شهریور ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: ثبت سفارش گروهی پایه هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان نیز شروع شده و تا ۱۸ خرداد ادامه دارد.

به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی امسال دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم فنی حرفه‌ای، کاردانش و همچنین رشته معارف نیز می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش کتب خود کنند گفت: سامانه ثبت نام از امروز بیستم اردیبهشت برای کتب فنی و حرفه‌ای باز شده و بسته‌های ثبت نامی کاردانش نیز در حال آماده سازی است.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار