پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: درست است که شجاعیان و ابراهیمی نقش مهمی در ترکیب دارند، اما شفر روی هجده نفر برنامه‌ریزی می‌کند نه یازده نفر و قطعا در این بازی هم با برنامه به میدان می‌رود.
کد خبر: ۶۰۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 12 May 2018
به گزارش تابناک : علی موسوی در خصوص بازی استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگقهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی رفت بازی پایاپای و جذابی بود، اما در بازی برگشت در تهران استقلال از حمایت هوادارانش برخوردار است و این در کنار برنامه‌ریزی مربی با تجربه‌اش، وینفرد شفر کار را برای حریف سخت می‌کند و شانس خودش را برای صعود از این مرحله بالا می‌برد.
 
وی در رابطه با مصدومیت شجاعیان و ابراهیمی و اینکه آیا نبود این دو بازیکن در بازی برگشت به استقلال لطمه می‌زند یا خیر، گفت: درست است که این دو بازیکن در موفقیت‌های اخیر استقلال نقش مهمی داشته‌اند، اما مربی‌های حرفه‌ای مثل شفر روی هجده نفربرنامه‌ریزی می‌کنند نه 11 نفر و قطعا در نبود این دو بازیکن هم شفر برنامه خودش را دارد.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد نقاط ضعف و قوت استقلال برای فصل بعد، تصریح کرد: اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های شرق آسیا رقابت کنیم باید چند بازیکن حرفه‌ای مثل تیام را به تیم اضافه کنیم، ولی اگر هدفمان قهرمانی لیگ برتر باشد با همین ترکیب هم به نتیجه می‌رسیم.
 
 
 
 
منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار