سیامک صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول بازی در فیلم جدید "صفی یزدانیان" هستم که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود. این فیلم دومین تجربه کارگردان فیلم "در دنیای تو ساعت چند است" بوده و به نظرم اتفاق خوبی خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 09 May 2018

به گزارش تابناک : وی درباره حضور دوباره اش در تئاتر در مقام کارگردان تاکید کرد: در حال حاضر مقدمات اجرای نمایشی را با حضور بازیگران جوان چیده ام که اگر شرایط مهیا شود آن را روی صحنه می برم. این نمایش با نام "کروکودیل" توسط خودم نوشته شده و اگر امکانش باشد امسال آن را اجرا می کنم. برای روی صحنه بردن این اثر به حمایت نیاز دارم و اگر این حمایت توسط فردی تئاتربلد رخ دهد بسیار مشتاقم آن را اجرا کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "نفس" درباره حضور خود در سینما و احتمال موفقیتش در جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: بالاخره همواره پیشنهادات متفاوتی به یک بازیگر می شود و من هم امیدوارم بار دیگر موفقیت اعترافات ذهن خطرناک من را تکرار کنم.

وی درباره حضورش در سریال "آنام" افزود: بازی در سریال آنام اتفاق بسیار خوبی برای من بود و تا آخرین قسمت و لحظه آخر این سریال حضور خواهم داشت. به نظر من آنام به دلیل داستان عالی و کارگردانی درست جواد افشار یکی از استانداردترین آثار تلویزیونی در سالهای اخیر است.

بازیگر فیلم "اعترافات خطرناک من" دلیل حضورش در سریال "آنام" خاطرنشان کرد: مردم سریال آنام را دنبال می کنند و من در مواجهه با مردم می بینم که اثر را دوست دارند. این سریال بافت خوبی داشته و هر قسمت تماشاگر سورپرایز و شگفت زده می شود و این نوید را می دهم که مخاطبان آنام در انتها اتفاقاتی عجیب را خواهند دید.

 

 

منبع : رکنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار