مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: به قاطعیت می‌گویم تیم تراکتورسازی فراتر از تمای نام‌هایی است که مطرح شده است و نباید این تیم را با واگذاری به افراد کوچک کنیم.
کد خبر: ۶۰۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 07 May 2018
 

علی‌رضا رحیمی عصر امروز  در کنفرانس خبری سازمان ورزش شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد بسکتبال باید بگویم خوشحالیم که برای اولین بار این افتخار را برای آذربایجان و تبریز به ارمغان آورده و تبریز را در بسکتبال کشور قهرمان کنیم و نشان دادیم که مدیریت ورزشی بخشی از تیم است و توانستیم با حمایت‌های لازم این تیم را برای رسیدن به قهرمانی کمک کنیم.

وی گفت: تعامل با آموزش و پرورش از برنامه‌های دیگر من است و از دبیران ورزشی آموزش و پرورش خواسته‌ایم که استعدادهای ورزشی را در رشته‌های مختلف معرفی کرده و تمام سالن‌های سازمان ورزش در اختیار ورزش پایه خواهد بود و دیگر سالن ورزشی اجاره نخواهیم داد و برآورد ما این است که در 3 سال آینده در ورزش تبریز پوست‌اندازی کرده و نسل جدیدی از جوانان ورزش تبریز معرفی کنیم.

علیرضا رحیمی تصریح کرد: بسکتبال شهرداری تبریز با قهرمانی ایران در مسابقات آسیایی حضور خواهد یافت و سازمان ورزش در یک روز و ناگهانی ورزش قهرمانی خود را تعطیل نمی کند و کدام عقل سلیمی قبول می کند که تیم قهرمان منحل شود.

شهرداری تبریز در فوتبال تیمداری نمی کند

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: سازمان شهرداری تبریز در رشته فوتبال تیمداری نخواهد کرد.

علیرضا رحیمی افزود: طبق تصمیم شورای ورزش شهرداری تبریز، سازمان ورزش شهرداری تبریز در چندین رشته تیمداری نخواهد کرد که یکی تیم فوتبال ساحلی است و در رشته فوتبال هم تیمداری نخواهیم کرد.

وی در مورد فوتبال گفت: یکی از رشته‌هایی که شهرداری تبریز واگذار خواهد کرد، تیم فوتبال این باشگاه است و منتظر هستیم تا مراحل واگذاری برگزار شود و در صورتی که مجموعه‌ای خواستار تیم فوتبال نباشد، تیم فوتبال را با حداقل بودجه و به صورت تمام بومی شرکت خواهیم کرد.

وی در مورد معوقات تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: 70 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و به صورت کامل با 2 بازیکن خارجی تیم تسویه حساب کرده و اولویت ما ادامه کار با مهران حاتمی است و تلاش خواهیم کرد که میانگین سنی تیم‌های بسکتبال و والیبال را کاهش دهیم.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: یکی از تصمیمات شورای ورزش شهرداری تبریز حذف بعضی تیم‌های این باشگاه بود که کبدی نیز یکی از این رشته‌ها بود و در تقویم سال 97 تیمی به اسم کبدی نداریم.

وی در مورد خبر پناهندگی 2 بازیکن تیم کبدی شهرداری تبریز به استرالیا افزود: قبل از انتخاب من به عنوان مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، تیم کبدی شهرداری تبریز درخواست حضور در مسابقات جهانی داده شده بود و این درخواست چند ماه قبل شده بود و بازیکنانی که با نام تیم شهرداری تبریز در مسابقات جهانی مبلورن حضور یافتند با ما قرارداد نداشته و ریالی هم بابت این تیم هزینه نکردیم و هیچ نفری از سازمان ورزش شهرداری تبریز در این تیم حضور نداشته و سرپرست تیم نیز رئیس فدراسیون کبدی بوده و هزینه‌ها توسط فدراسیون کبدی پرداخت شده و در این قضیه خود ما هم شاکی هستیم.

رحیمی تاکید کرد: من از شورای اسلامی شهر تبریز و شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز می خواهم که اجازه دهند کاهش تیمداری سازمان ورزش شهرداری تبریز تدریجی باشد و تا بتوانیم تیم‌های این سازمان به مجموعه های واجد صلاحیت واگذار شود.

زحمات سپاه برای تیم تراکتورسازی نباید فراموش شود

رحیمی در مورد تیم تراکتورسازی گفت: مشکل تراکتورسازی این است که این مجموعه تیم است و نه باشگاه و باید ساختار این باشگاه بازنگری شده و البته نباید نقش سپاه در حمایت از تیم تراکتورسازی فراموش کرد و بی انصافی است که زحمات سپاه در سال هایی که تراکتورسازی را حمایت کرد، نادیده انگاشت.

وی افزود: واگذاری تراکتورسازی امری مبارک است و این تصمیم تیغ 2 لبه است و می‌تواند هم به نفع تراکتورسازی شود و هم به ضررش و به اعتقاد من تراکتورسازی نباید محدود به نام‌ها شود و این تیم فراتر از نام‌ها است و نباید تیم تراکتورسازی را با واگذاری به افراد کوچک کنیم و بهترین طرح برای واگذاری، دادن مالکیت تیم به مردم و هواداران این تیم است.

وی گفت: باید یک شرکت سهامی تاسیس شود و 80 درصد از سهام تیم بین میلیون‌ها هوادار تیم تراکتورسازی تقسیم شود و 10 الی 20 درصد تحت مجموعه همانند شهرداری تبریز قرار گیرد.

وی گفت: این قضیه در حال انجام است و هواداران تیم تراکتورسازی به زودی خبر خوبی را خواهند شنید و باید بدانیم که با واگذاری تیم به هواداران، شاهد حل بسیاری از مشکلات تیم تراکتورسازی خواهیم بود و مردم خود مالک تیم محبوب خود خواهند شد و به طور مثال دیگر شاهد شکستن هیچ صندلی نخواهیم بود، زیرا هیچ هواداری به تیم و ورزشگاه خود آسیب نخواهد رساند.

رحیمی تاکید کرد: امیدواریم اولین تیم خصوصی کشور با مالکیت هواداران در تبریز تاسیس شود و تیم تراکتورسازی به صاحبان واقعی این تیم که هوادارانش است، واگذار شود./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :