کد خبر: ۶۰۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 05 May 2018

جلسه بررسی و حل مشکلات شرکت کمباین سازی تبریز با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی استان، معاون اداره کل کار استان، معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت کمباین سازی به ریاست مهندس راستگو در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص "حمایت از کالای ایرانی" گفت: حمایت دستگاههای اجرایی مرتبط استان از واحدهای تولیدی صنعتی رها شده از بحران، باعث رونق وضعیت اشتغال و تولید محصولات بومی شهرستان خواهد شد و این یعنی حمایت از کالای ایرانی.

مهندس راستگو ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی به منظور بازگشت موثر به بازار فروش می بایست دو آیتم رقابتی قیمت و کیفیت را در بازراهای داخلی و خارجی مدیریت نمایند.

در ادامه جلسه نمایندگان بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن اعلام آمادگی جهت هر گونه حمایت تسهیلاتی و ... برای شرکت کمباین سازی، راهکارهای لازم و قانونی جهت فروش محصولات شرکت را ارئه داشتند.

شرکت کمباین سازی تبریز به عنوان یکی از واحدهای قدیمی تولید کمباین در کشور، در سال های اخیر بدلیل برخی مسائل مدیریتی و تحریم ها در وضعیت نامناسبی بسر می برد که با حمایت های دولت و تغییرات مدیریتی هم اکنون وارد چرخه تولید و اشتغال شده و آماده فروش محصول می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :