امام جمعه جهرم با بیان اینکه ملت ایران هراسی از یاوه‌گویی‌های ترامپ ندارد، گفت: ما می‌ایستیم تا ببینیم آمریکا چه غطی می‌خواهد بکند.
کد خبر: ۶۰۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 05 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه جهرم اظهار داشت: امروز در عرصه جنگ همه‌جانبه قرار گرفته و در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی در حال مبارزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه نبرد سیاسی، ترامپ آن قلدر نادان دم از برهم زدن قراداد برجام می‌زند اما نمی‌داند که ملت ایران ترسو نیستند و هراسی از این یاوه‌گویی‌ها ندارد، افزود: ما می‌ایستیم تا ببینیم آمریکا چه غطی می‌خواهد بکند.

امام جمعه جهرم ادامه داد: مردم ایران میدان‌دار نبرد هستند و خارج شدن از برجام برای‌شان فرقی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جنگ اقتصادی تمام تلاش دشمن آن است که ما را زمین‌گیر کند، گفت: از دولت و مدیران اجرایی می‌خواهیم تا زمانی که کالای ایرانی وجود دارد به سراغ تولیدات بیگانگان نروند.

دژکام اضافه کرد: همچنین از تجار و بازرگانان نیز می‌خواهیم به فکر واردات نباشند و زمینه را برای صادرات کالا فراهم کرده تا عزت کشور افزوده شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت کیفیت در محصولات ایرانی تاکید کرد: سازمان استاندارد نیز باید فعال‌تر از گذشته در راستای کیفی‌سازی تولیدات تلاش کرده تا مردم استقبال بیشتری از کالای ایرانی داشته باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه استان فارس تنها راه دشمن برای مقابله با ایران را عرصه فرهنگی دانست و بی‌حجابی، قمار و ولنگاری را از اهداف دشمنان در این زمینه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بی‌حجابی را نباید به عنوان فرهنگ ترویج داد بر تلاش برای مبارزه و برخورد با این معضل فرهنگی تاکید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار