عضو پیشین تیم ملی جودو ایران گفت: سالها در جودو ایران بهترین جودوکار وزن خودم بودم، ولی هیچگاه مورد توجه کادر فنی و مسئولان فدراسیون جودو قرار نگرفتم.
کد خبر: ۵۹۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 28 April 2018

جودو- ناصر ناصری پورناصر ناصری پور  عضو پیشین تیم ملی جودو گفت: اردوی تیم ملی را به این دلیل ترک کردم که کادر فنی تیم ملی برای یک سوء تفاهم زندگی من را برباد دادند. سالهاست در اردوی تیم ملی با سخت ترین شرایط تمرین کردم، همه مدعیان 60- کیلوگرم را بدون از دست دادن امتیاز شکست دادم، ولی یک تورنمنت یا اردوی مشترک اعزام نشدم.

ناصری پودر ادامه داد: با سخت ترین شرایط مالی و پول گرفتن از دوستان و آشنایان خود را به اردوی تیم ملی می رسانم. چرا به همه اردونشینان حقوق می دهند، ولی حتی شماره کارت من را هم نگرفتند! اغلب نفراتی که اردو هستند در ماه های قبل به تونس، آلمان، گرجستان و ...  اعزام شدند، ولی من که همه رقبای خود را با ضربه فنی شکست می دهم، باید فقط در اردو تمرین کنم.

این عضو تیم ملی افزود: خیلی امیدوار بودم که برای بازیهای آسیایی از سوی کادر فنی مورد اعتما قرار بگیرم و بتوانم در یک میدان رسمی قابلیت های خود را به نمایش بگذارم، ولی وقتی اسم من در لیست اعزام به روسیه قرار ندادند، متوجه شدم که جایی در تفکرات مربیان ندارم و از اردوی تیم ملی خارج شدم.

وی به درگیری لفظی 10 سال قبل خود با محمد منصوری سرمربی تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: همان موقع از منصوری عذرخواهی کردم، در این مدت هم بالای 10 بار از ایشان عذرخواهی کردم، ولی گویا از من کینه به دل گرفته زندگی من را نابود کرد. در طول این سالها بی حاشیه ترین جودوکار تیم ملی بودم، ولی گویا منصوری قصد دارد به دشمنی با من ادامه دارد. 

ناصری پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان فدراسیون می گویند اگر به تورنمنتی اعزام شوم، پناهنده می شوم، من نمی دانم این چه حرفی است و بر اساس چه استدلالی بیان می شود،  چرا من باید چوب رفاقت با محمد رشنونژاد را بخورم، من دوست دارم برای کشورمان مفید واقع شده و برای کشورمان مدال کسب کنم. مسئولان فدراسیون دچار توهم شده اند، به جایی که مسیری بروند تا جودوکاران فکر خروج از کشور را از سر بیرون کنند، کاری می کنند که اغلب اردونشینان به فکر خارج رفتن هستند. 

این ملی پوش جودو گفت: سالها عمر خود را بیهوده در جودو سپری کردم و مسئولان فدراسیون جودو، رودکی و منصوری زندگی من را برباد دادند، متاسفم که هیچگاه منطقی به موجودیت جودو ایران توجه نشده و تمام برنامه و اعزام ها سیاسی کاری است. چون پول ندارم خرج کنم، فقط باید در داخل کشور تمرین کنم. 

ناصری پور در پایان گفت: نمی دانم مسئولان ورزش کشور کجا هستند، چه می کنند و آیا از جریانات جودو آنجه در این فدراسیون اتفاق می افتد، آگاهی دارند یا خیر، ولی هشدار می دهم اگر همین روند تداوم داشته باشد، بازهم شاهد پناهندگی جودوکاران خواهیم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار