مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: با حمایت‌های مادی و معنوی این شرکت در سال گذشته، برای 2 هزار و 290 نفر در خوشه‌های صنعتی مبلمان، زعفران، جواهرات، کفش و فرش در استان ایجاد اشتغال شد.
کد خبر: ۵۹۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 25 April 2018

به گزارش تابناک : مسعود مهدی‌زاده مقدم اظهار کرد: ایجاد خوشه‌های صنعتی باعث افزایش کیفیت محصولات با هدف توسعه بازارهای داخلی و خارجی شده و میزان صادرات افزایش چشمگیری داشته است.

مهدی‌زاده مقدم ادامه داد: هر یک پروژه در خوشه‌های صنعتی حتما باید زمینه اقتصادی داشته و ظرف مدت 6 ماه تا 2 سال اثرات آن ملموس باشد. با حمایت‌های صورت گرفته پتانسیل بالایی در خوشه‌های صنعتی استان شکل گرفته و اکثر خوشه‌ها صادرات‌گرا هستند.

مهدی‌زاده مقدم بیان کرد: کاهش هزینه تولید، ایجاد و هماهنگی انسجام بین تولیدکنندگان، انتقال دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر و نیز صادرات محصولات از اهداف اصلی و مهم در خوشه‌های صنعتی استان است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بستر مناسب جهت رشد و توسعه خوشه‌های صنعتی فراهم شده و با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر باید راه توسعه صنعتی و صادراتی به همین روند ادامه داشته باشد.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار