معاون سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت:توسعه بازارهای هدف از اهداف امسال صادرات خراسان رضوی است.
کد خبر: ۵۹۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 25 April 2018

به گزارش تابناک : علی غفوری‌مقدم در همایش حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: همه ما باید برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم، همچنین، سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی از تولید کالای ایرانی باکیفیت حمایت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اقتصادی، ادامه داد: در تلاش هستیم تا علاوه بر حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های داخلی، زمینه حضور آنان را در نمایشگاه‌های خارجی هم فراهم کنیم.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع کوچک، اضافه کرد: طرح‌های زیادی برای استفاده از تسهیلات ار محل تبصره 18 معرفی شده‌اند که 90 درصد از آنان، واحدهای خرد و کوچک بوده است.

غفوری‌مقدم از برنامه‌ریزی برای خرید کالای ایرانی توسط حجاج خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده، امسال حجاج خراسان رضوی بتوانند از کالای ایرانی خرید داشته باشند و این اقدامات در حمایت از کالای ایرانی است که صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در حوزه صادرات توسعه بازارهای هدف و حضور واحدهای کوچک را در امر صادرات امسال دنبال می‌کنیم تا این واحدها هم بتوانند نسبت به عرصه کالای خود در بازارهای هدف مشارکت کنند.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار