سید محمود رضوی با انتشار متنی در حساب کاربری توئیتر خود نسبت به پاسخ وزارت خارجه به مصاحبه هادی حجازی‌فر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۹۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 25 April 2018

به گزارش تابناک : سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما  و تلویزیون پستی را در حساب کاربری  توییترش  منتشر کرد و از پاسخ های خلاف واقع وزارت جارجه به مصاحبه‌  هادی  حجازی‌فر درخصوص مشکلات تولید  لاتاری در کشور  قطر نوشت.

رضوی نوشت:

"امروز نامه‌ای از  وزارت امور خارجه برای بنده ارسال شد که درآن پاسخ‌هایی خلاف واقع داده بودند به مصاحبه‌  هادی  حجازی فر درخصوص مشکلات تولید  لاتاری در کشور  قطر، محتوای نامه آزارم داد، تمام تلاش ما دراین چندماه بر این بود که خاطرات تلخ قطر و  سفارت جمهوری اسلامی در آنجا را فراموش کنیم.

اتفاقات آنروز‌ها و دست به دامن  قطری‌ها شدن و پشت کردن سفارت به ما آنقدر سخت وتلخ بود که مصاحبه هادی حجازی‌فر  قطره‌ای از دریای سختی هم نبود، تاامروز هم بنا بر مصالح ملی و علاقه شخصی به آقای @JZarif سکوت کرده ام و امیدوارم بازهم من و همکارانم بتوانیم  صبور باشیم و زبانمان باز نشود."



هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم لاتاری، نیمه بهمن سال ۹۶ در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها  در خصوص مشکلاتی که بر سر راه تولید فیلم «لاتاری» بود، عنوان کرد: قسمتی از پروژه «لاتاری» به شکل برون مرزی اداره  می شد که مراحل ساخت را برای تهیه کننده بسیار سخت  کرده بود.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار