امام جمعه چناران:
امام جمعه چناران گفت: استفاده از کالای ایرانی باید در میان مردم و مسئولان به یک فرهنگ تبدیل و به شکلی شود که تولیدات و مصرف کالای داخلی افتخار باشد.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 24 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در همایش حمایت از کالای ایرانی که در محل سالن معلم چناران برگزار شد، ادامه داد: استفاده از کالای ایرانی باید در میان مردم و مسئولان به یک فرهنگ تبدیل و طوری باشد که تولیدات و مصرف کالای داخلی افتخار باشد نه مصرف کالای خارجی.

وی با بیان اینکه شعار استقلال یکی از شعارهای دوران انقلاب بوده اما به این شعار در حوزه اقتصادی عمل نشده است، به ساخت و پرتاب ماهواره اشاره کرد و افزود: چگونه است که کشور در این حوزه‌ها می‌تواند پیشرفت کند اما در ساخت ماشین لباسشویی و مسائل دیگر پیشرفت نکرده‌ایم؟

امام جمعه چناران حمایت دولت از تولیدکنندگان را خواستار و ادامه داد: دولت باید موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارد و در حوزه بیمه و مالیات به آنها کمک نماید.

تاجی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز می‌بایست در خصوص افزایش کیفیت تلاش کنند، گفت: امروز به دلیل پائین بودن کیفیت بسیاری از مردم اعتماد خود را از دست داده‌اند و این معضل باید با تولید اجناس با کیفیت جبران شود تا مردم تشویق به استفاده از کالای ایرانی شوند.

امام جمعه چناران افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که حمایت از کالای ایرانی را مطرح می‌کنند اما امسال به طور ویژه‌ایی به این موضوع تاکید کرده‌اند.

وی در پایان گفت: تولیدکنندگان باید در خصوص افزایش کیفیت تلاش کنند تا امکان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشند و مردم نیز به این نتیجه برسند که کالای ایرانی خوب و با دوام است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار