محمد حجتیان اظهار کرد: ۹۵ درصد از فعالیت های مربوط به خانه کاراته استان خراسان رضوی بهره برداری شده است. وی افزود: خانه کاراته خرداد ماه افتتاح می شود و تمامی فعالیت های آموزشی ومسابقات در این مکان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 24 April 2018

به گزارش تابناک : محمد حجتیان اظهار کرد: ۹۵ درصد از فعالیت های مربوط به خانه کاراته استان خراسان رضوی بهره برداری شده است. وی افزود: خانه کاراته خرداد ماه افتتاح می شود و تمامی فعالیت های آموزشی ومسابقات در این مکان انجام خواهد شد.

حجتیان گفت: در نظر داریم برای نخستین بار لیگ استانی را از ۲۱ اردیبهشت ماه در ۴ رده سنی برگزارکنیم و تاکنون برای حضور در هر رده مردان و بانوان حدود ۱۰ الی ۱۲ تیم اعلام آمادگی کرده اند.

وی در مورد حضور در لیگ های کشوری گفت: در سالهای گذشته تیم های خراسان رضوی در لیگ های پایه حضور داشتند اما امسال می خواهیم پس از برگزاری جلسات کارشناسی و هماهنگی های لازم چنانچه شرایط فراهم شود در لیگ برتر یا سوپر لیگ نماینده ای داشته باشیم.

حجتیان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و یکسان سازی مربیان خراسان رضوی گفت: با صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون داشتم مقرر شد برای ارتقا سطح فنی مربیان و ورزشکاران استان خراسان رضوی به صورت مقطعی و متناوب در طول سال از قهرمانان و مربیان تیم های ملی در اردوهای آموزشی استفاده شود.

وی ادامه داد: دوره استاژ و ارتقاء داوری به مدت ۳ روز در فروردین ماه با تدریس جواد سلیمی و المیرا گوزل زاده با استقبال خوبی مواجه شد و بیش از ۱۰۰ داور در این دوره شرکت کردند.

حجتیان گفت: با هماهنگی مسئولین فدراسیون و صحبت با چند ارگان در نظر داریم میزبان یک مسابقه بین المللی با عنوان هشتمین خورشید باشیم.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار