مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف بنزین یورو چهار در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 66 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۵۹۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ 24 April 2018

به گزارش تابناک : علی اصغر اصغری روز سه شنبه افزود: در فروردین ماه امسال 89 میلیون و 871 هزار لیتر بنزین یورو چهار در منطقه خراسان رضوی به مصرف رسید.
وی اظهار کرد: نفت و گاز یورو چهار نیز در این مدت 33 میلیون و 664 هزار لیتر مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 100 درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه سوخت سی.ان.جی هم در فروردین ماه امسال 48 میلیون و 593 هزار متر مکعب مصرف شد گفت: بیشترین میزان افزایش مصرف سوخت سی.ان.جی این منطقه، در شهرستان تایباد به میزان یک میلیون و 409 هزار متر مکعب بود که نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان 38 درصد افزایش دارد.
اصغری افزود: در شهرستان فریمان هم یک میلیون و 707 هزار متر مکعب سوخت سی.ان.جی به مصرف رسید که با پنج درصد کاهش بیشترین میزان کاهش در منطقه خراسان رضوی را داشته است.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار