رئیس ستاد ازدواج دانشجویی خراسان‌رضوی از آغاز فعالیت پنجمین نمایشگاه تخصصی سنت ازدواج نبوی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 24 April 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام محمد مجیدی با اشاره به افتتاح پنجمین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج و جهیزیه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد اظهار داشت: در ستاد دانشجویی استان خراسان‌رضوی، سالانه برای 12 هزار دانشجو برنامه آموزشی در حوزه سبک زندگی اسلامی برگزار می‌کنیم.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویان استان خراسان‌رضوی با اشاره به این که برنامه‌های ویژه جوانان شامل همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌شود ادامه داد: برای نخستین‌بار در کشور، مرکز همسان‌گزینی را در استان راه‌اندازی کردیم؛ این مرکز ویژه ازدواج جوانان دانشجو و غیردانشجو است. در سال 96 موفق به ثبت 36 ازدواج موفق از طریق این مرکز شدیم که در نظر داریم سال جدید این اتفاقات مبارک را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این که ازدواج سالم نیازمند بستر مناسب است، تصریح کرد: در ستاد ازدواج دانشجویی و مرکز همسان‌گزینی اقدام به آسان‌سازی امر ازدواج برای جوانان کردیم. تخفیفات 50 درصدی مراسم‌ها و اقساط 10 میلیون تومانی خرید کالای ایرانی برای جهیزیه از جمله مواردی است که برای آسان‌سازی امر ازدواج در بین جوانان انجام داده‌ایم.

پنجمین نمایشگاه تخصصی سنت نبوی ازدواج و جهیزیه از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 21 برای بازدید عموم آزاد است. این نمایشگاه در وسعت 6 هزار متر مربع با حضور 200 شرکت و غرفه در زمینه‌های باغ تالارها، آتلیه‌های عکاسی، آینه شمعدان، شرکت‌های تشریفات، ازدواج آسان، مشاوره‌های فرهنگی ازدواج و جهیزیه‌های ارزان است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار